Stimați călători, este foarte important pentru noi să vă oferim posibilitatea de a comunica rapid si ușor.
Ne cerem scuze pentru orice nemulțumire apărută în relația cu noi, dar semnalarea acesteia ne oferă posibilitatea remedierii și asigurării unui transport eficient și de calitate.
Sesizările/reclamațiile/sugestiile primite vor fi supuse unor măsuri de cercetare și analiză detaliată a tuturor aspectelor semnalate, răspunsul, va fi comunicat petentului in termen de 30 zile de la data inregistrarii cererii.
In conformitate cu art.7 din Ordonanța nr.27/30.01.2002, privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor, toate datele sunt obligatorii, nefurnizarea datelor de indentificare (in special, nume, prenume și adresa de domiciliu/resedința) conduce la clasarea plângerii ca anonima.
Datele cu caracter personal sunt prelucrate cu bună credință și în conformitate cu dispozițiile în vigoare, respectiv in conformitate cu REGULAMENTUL (UE) 2016/679 AL PARLAMENTULUI EUROPEAN SI AL CONSILIULUI din 27 aprilie 2016 (denumit in continuare GDPR), numai pentru realizarea scopurilor în care au fost colectate, respectiv, soluționarea petițiilor depuse.